Välkommen



Välkommen till min pyttelilla bloggshop!

Här kommer jag att sälja lite av det jag pysslar med och tycker om.

Bland annat kommer du att hitta:
Mina handgjorda pappersdekorationer (tapetmobiler)
Illustrationer / "Babes"
Retro/vintage tapeter
Smycken
Lite sytt... och kanske lite annat smått och gott.

Förhoppningsvis har jag snart tid att fylla på med fler varor. Hoppas du hittar något du gillar!

Beställer gör du genom att maila artikelnummer till errymerry(a)hotmail.com

tisdag 9 oktober 2012

Karamelli stor (KS 01-08)


Halsbanden kostar 125:- inkl. frakt inom Sverige.

Kulorna är av trä och plast och sitter på ett nylonsnöre i cerise eller lila. KA01 har ett brunt organzaband istället för nylonsnöre. Längden är justerbar, längsta längd ca. 95 cm. (För storleksjämförelse på kulorna se mynten på mittbilden.)

Maila till errymerry(a)hotmail.com och ange artikelnummer KS01-08 vid beställningen. (numrerade från vänster uppifrån)

KS01 KS02 KS03
KS04           KS05
KS06 KS07 KS08
(sålda halsband är strukna)

De små (längst ner i mittbilden) kostar 75:- inkl. porto inom Sverige.
(gul/svart/rosa/vit är sålt)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar