Välkommen



Välkommen till min pyttelilla bloggshop!

Här kommer jag att sälja lite av det jag pysslar med och tycker om.

Bland annat kommer du att hitta:
Mina handgjorda pappersdekorationer (tapetmobiler)
Illustrationer / "Babes"
Retro/vintage tapeter
Smycken
Lite sytt... och kanske lite annat smått och gott.

Förhoppningsvis har jag snart tid att fylla på med fler varor. Hoppas du hittar något du gillar!

Beställer gör du genom att maila artikelnummer till errymerry(a)hotmail.com

måndag 23 maj 2011

Lucky Star "Sunflower/Seafoam" (LS01)




Pappersmobil till fönster eller vägg, av kraftig kartong, dekorationspapper och tapeter (både nya och vintage). 

Pris: 225:- inkl. frakt (inom Sverige). 

Artikelnummer: LS01
Längd (hela mobilen): ca. 80 cm.
Diameter (stjärnan): ca. 19 cm.

Beställ genom att maila: errymerry(a)hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar